مشاور تجاری(اعم از حوزه ی ملک، خودرو، برندینگ، آرایشی بهداشتی و ...)،شخصی می باشد که نماینده فروشنده یا خریدار می باشد. مشاور ممکن است خود به تنهایی و مستقل نیز کار کند، اما اغلب مشاوران تحت نظر یک مجموعه و در کنار یکدیگر کار می کنند و با عناوین مختلف به افراد در زمینه خرید و فروش خدمات ارائه می کنند.
با این فرض که خریدار و فروشنده را مشتری در نظر بگیریم و مشاور را ارئه دهنده ی خدمت، امروزه در کشور ما یکی از دغدغه های اصلی، نبود پل ارتباطی میان مشتری و مشاور مربوطه می باشد، از آنجایی که استفاده از ابزار الکترونیک در سهولت ایجاد ارتباط بین مشتری و ارائه دهنده خدمات، نقش بسزایی ایفا می کند، لذا بر آن شدیم تا ضمن ارائه دامنه های معتبر و با مسمی نقشی در استفاده بهینه از ایزار فناوری اطلاعات در این راستا ایفا نمائیم و مسیری میانبر در این راستا ارائه دهیم.